Retourbeleid
Zichttermijn
Bij de aankoop van producten via Pakketservice Breda heeft u als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen (de zichttermijn). Deze zichttermijn start een dag nadat u de producten hebt ontvangen.
Wilt u het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden en zorgvuldig om te gaan met het product. Mocht u besluiten de verlichting retour te zenden, zorgt u er dan voor dat wij deze in een zo origineel/oorspronkelijk als mogelijke staat terug ontvangen.
Mocht het product door ondeugdelijke verpakking van de retourzending beschadigd raken, dan kunnen hier voor u kosten aan verbonden zijn of indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en daardoor schade aan het product ontstaat, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk.
Procedure retourzending
Wanneer u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw product retour wilt zenden vragen wij u om dit als volgt te doen:
- om af te zien van de koop binnen de zichttermijn van 14 dagen kunt het modelformulier voor herroeping gebruiken, deze is bijgesloten bij uw bestelling en ook hier te downloaden >>> Modelformulier Herroeping
- per email kunt u uw retourzending (evt. met bijgesloten modelformulier voor herroeping) aanmelden op info@pakketservice-breda.nl
- verstuur het product met alle geleverde toebehoren (zover als mogelijk is) en het retourformulier in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele (deugdelijke) verpakking naar het volgende adres:
Pakketservice Breda
o.v.v. retourzending
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda
- na aanmelding van uw retourzending heeft u nog 14 dagen om de producten terug te zenden
- zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding,ontvangt u het volledig bedrag (inclusief eventuele verzendkosten van de heenzending) op uw rekeningnummer of gecrediteerd op uw creditcard,
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Verzendkosten retourzending
Geheel conform de daarvoor gebruikelijke voorwaarden zijn de verzendkosten van uw retourzending voor eigen rekening.
Kapotte levering ontvangen?
Ten alle tijde zullen wij uw producten zorgvuldig verpakken om zodoende de producten zonder schade bij u af te leveren. Mocht er toch schade zijn, dan verzoeken wij u om dit na ontvangst van de levering te melden zodat wij een nieuw product voor u in bestelling kunnen nemen.